FUTURE2TECH 2024 - Intervista ne Media Zone me Efe Aksoy (Red Panda Interactive)
By Business Magazine
Në intervistën e tij në FUTURE2TECH 2024, Igli Gjelishti (dev.al) diskuton strategjitë e marketingut për produktet e reja, rëndësinë e feedback-ut të klientëve dhe rëndësinë e bashkëpunimit ndërmjet kompanive për të nxitur inovacionin dhe përmirësuar produktet.
More EpisodesFUTURE2TECH 2024 - Intervista ne Media Zone me Armand Agolli (ATOM Computers )
By Business Magazine
Në kuadër të eventit FUTURE2TECH 2024, Armand Agolli, drejtori ekzekutiv i ATOM Computers, dha një intervistë interesante në Media Zone. Gjatë bisedës, Agolli ndau perspektivat e tij mbi inovacionet e fundit në fushën e teknologjisë së kompjuterave dhe transformimin dixhital. Ai foli për përparimet e ATOM Computers në krijimin e sistemeve të avancuara kompjuterike që adresojnë nevojat e bizneseve për performancë dhe siguri të lartë. Intervista preku gjithashtu sfidat e tregut në epokën e post-pandemisë dhe rëndësinë e zhvillimit të teknologjive të qëndrueshme që kontribuojnë në një të ardhme më të gjelbër.
More EpisodesFUTURE2TECH 2024 - Intervista ne Media Zone me Sara Karaj (sCosmetics)
By Business Magazine
Në intervistën e saj në FUTURE2TECH 2024, Sara Karaj (sCosmetics) diskuton përparësitë e komercionit online, sfidat e logjistikës ndërkombëtare dhe rëndësinë e kozmetikës së qëndrueshme dhe organike për konsumatorët modernë.
More EpisodesFUTURE2TECH 2024 - Intervista ne Media Zone me Altin Vrusho (ISD - Infosoft Software Developer)
By Business Magazine
Në intervistën e tij në FUTURE2TECH 2024, Altin Vrusho (ISD - Infosoft Software Developer) diskuton zhvillimin e një reviste biznesi, rëndësinë e njohjes së tregut të softuerit, mundësitë ekonomike dhe përfshirjen e komunitetit lokal në suksesin e produkteve të reja.
More EpisodesFUTURE2TECH 2024 - Intervista ne Media Zone me Igli Gjelishti (dev.al)
By Business Magazine
Në intervistën e tij në FUTURE2TECH 2024, Igli Gjelishti (dev.al) diskuton strategjitë e marketingut për produktet e reja, rëndësinë e feedback-ut të klientëve dhe rëndësinë e bashkëpunimit ndërmjet kompanive për të nxitur inovacionin dhe përmirësuar produktet.
More Episodes